Entrenamendu pertsonaleko plana: plan bat pertsona bakoitzarentzat

2022-10-30

Jarraipena – Ariketen kontrola – Kirol-elikadura

Nola funtzionatzen du?

Utzi zure datuak harreran eta zurekin harremanetan jarriko gara. Elkarrizketa pertsonal baten ondoren, aholkularitza pertsonalizatua izango duzu, zure beharren eta itxaropenen arabera. Izan daiteke aretoan dauden makinen erabileraren azalpen batetik, muskulazio-taula batzuk egitera, edo, osoago nahi baduzu, zure entrenamendu-errutinak prestatzen ditugu zuretzat egokia den dieta batekin.

Norberaren entrenamendurako plana
16 asteko plan bat dugu zuretzat prestatua. Zure helburuen arabera, aholkularitzarik onena eskaintzen dizugu, arrakastaz lor ditzazun.
• Pisua jaistea
• Tonifikatzea
• Muskulatura irabazi

Pisua jaistea
Gure gorputzak makro eta mikronutriente orekatuak behar ditu garapen optimoa lortzeko. Gure gorputzaren bi herenak elikatzen gara. Osasuntsu jatea da funtsezkoena.
Ariketarekin batera, gure immunitate-sistema indartzen dugu, gure propiotzepzioa orekatzen dugu eta gure metabolismoa bizkortzen duen indarra irabazten dugu.

Tonifikatzea
Zure helburua zure gorputza tonifikatzea bada, plan ideala dugu zuretzat:
• 4 hilabeteko errutina
• Ariketen errutinak aldatzea
• Hilez hileko bilakaeraren jarraipena

Muskulatura irabazi
• Elikadura ona
• % 100era iristea: guztiaren gakoa.
• Diziplina
Hipertrofiarako teknika on bat behar dugu muskulua % 100ean eramateko eta lesiorik ez egoteko. Atseden hartuz eta ondo elikatuz gero, muskulu-zuntzen mikroroturak handiagoak izango dira muskulua birsortzean.